fbpx

צרבות, כאבי בטן ועוד

אף אחד אינו אוהב למצוא את עצמו סובל מכל בעיה שקשורה למערכת העיכול. בטח כאשר מדובר על עצירות ובטח ובטח כאשר מדובר בתופעה לא נעימה כגון שלשולים. עם זאת, מי שעבורו הבעיה היא זמנית עשוי לחכות שהיא תחלוף מעצמה. אך אם אתם יודעים להעיד שהסבל מהבעיה הוא תדיר, הרי שאז יש מקום לעצור ולקחת אחריות, יש מקום להבין שאין זה מצב נורמלי וכנראה שמתחת לפני השטח יש בעיה שמחכה לקבל עזרה. על כן בנקודה זו טוב לדעת שלרפואה האלטרנטיבית יש הרבה מה לתרום, כאשר היא מצליחה לעשות פלאים בטיפול בשיטות יסודיות שאינן פולשניות.

צרבות

צרבת נחשבת לתופעה מאוד נפוצה. מלבד העובדה שהיא עשויה מאוד להעיק, יש לציין שהיא עשויה להצביע על תסמינים בעייתיים נוספים. אם כן מתי יש להבין שלא מדובר בבעיה חולפת ויש להשיג פתרון לצרבת? ובכן כאשר לא מדובר בתופעה חד פעמית, אלא כשהתופעה חוזרת על עצמה יותר מפעמיים בשבוע, כאשר הצרבת אינה רק מעיקה אלא גם מלווה בקשיי בליעת אוכל, ובאופן כללי כאשר התופעה מעיבה על התפקוד היומיומי.

רפלוקס

רפלוקס הוא תופעה מאוד שכיחה – בעיקר בעולם המערבי. נשים בהיריון, אנשים בעלי משקל עודף ומכורים לאלכוהול עשויים לסבול יותר מאחרים. באופן כללי מדובר בהפרעה במערכת העיכול שבאה לידי ביטוי ע"י מיצי קיבה חומציים שעולים מעלה. תופעה זו עלולה להוביל למגוון סימפטומים מכאיבים – למשל לדלקת בוושט.

כאבי בטן

באזור הבטן יש לא מעט חלקים חיוניים. בין היתר נמצא בבטן את המעי הגס, המעי הדק, כיס המרה, לבלב, כבד ועוד, כך שכל בעיה באחד מהאיברים עשויה להוביל לכאבי בטן. מי שסובל ממגוון כאבי בטן באופן תדיר, צריך לעבור בדיקה מקיפה, על מנת לאפשר לטיפול להיות נקודתי ויעיל.

טיפול ממוקד

לסיכום נציין שאזור הקיבה עשוי להוביל לאי אלו מיחושים לא נעימים, וברגע שמבינים שאין מדובר בבעיה חד פעמית, אלא במטרד שאינו ממהר לחלוף, הרי שטוב לדעת שהרפואה האלטרנטיבית מחזיקה במגוון שיטות טיפול יעילות, המטפלות בשורש האמתי של הבעיה.

מאמרים נוספים

דלקת בוושט

דלקת בוושט

מערכת העיכול שלנו כוללת את הוושט, הקיבה והמעיים, ותפקידה לפרק את המזון שאנו אוכלים על מנת לספק לגוף את החומרים המזינים הדרושים לו. הוושט הוא

קרא עוד »
מעיים עצלים

מעיים עצלים

מעיים עצלים מאופיינים בתנועתיות ירודה של המעי הגורמת לפינוי איטי של תכולת המעיים. מצב זה גורם לעצירות כרונית, שלשולים לסירוגין ותחושת נפיחות ואי נוחות בבטן,

קרא עוד »
נגישות
Call Now Button